2010. június 6., vasárnap

Prána gyógyítás




A múlt hétvégét nagyon hasznosan, tanulással töltöttem. Részt vettem ugyanis egy tanfolyamon ahol Choa Kok Sui mester által kidolgozott prána gyógyítás alapjait tanultam meg. A módszer a prána (életenergia) szervezetbe juttatásával hozzájárul a szervezet öngyógyító folyamatainak felgyorsításához. A tanfolyamon nagyszerű emberekkel ismerkedtem meg, rengeteget tanultam, miközben a két nap szinte elrepült. Minden pillanatát élveztem. Ezért úgy gondoltam, hátha valaki éppen válaszúthoz érkezve éppen azon töri a fejét, hogy tanulna valami hasznosat, megosztom veletek a hírt, hogy ingyenes előadáson lehet megismerkedni a módszer lényegével

"A 3. évezred energiái – A féltve őrzött ősi titok" címmel.

Az előadás Budapesten június 11-én 17:30-órakor lesz,
Helyszín: Darshan Jóga Stúdió, VII. ker. Vörösmarty u. 20. - 3. emelet / 77-es kapucsengő/
Ennél több információt a prána gyógyítás honlapján találhattok!


2 megjegyzés:

  1. szóval itt voltál a hétvégén :)

    én nagyjából 1 éve foglalkozok kineziológiával és alig várom a további szinte(ke)t.

    VálaszTörlés
  2. Renáta, a kineziológia is egy izgalmas terület lehet, bár én túl sokat nem tudok róla. Talán csak annyit, hogy sok problémára nyújt hatékony megoldást. Sok sikert kívánok neked a tanuláshoz!:99

    VálaszTörlés