2009. június 13., szombat

Beharangozó

Régóta fontolgatom ennek a blognak a beindítását, de annyi mindenben voltam bizonytalan, hogy mindig csak halogattam. Már az is komoly fejtörést okozott, hogy mi legyen a neve. Tükrözze-e, hogy milyen típusú recepteket fogok beleírni. De milyen receptek lesznek ezek? Gőzöm sincs. Szívem szerint vegan lenne, de hát én nem csak vegan ételeket főzök! Családom egy része nagyon is mindenevő. Meg hát ott vannak a nyers ételek, melyeknek világa igen csak vonz. De vajon ha étel kavalkádot csinálok, jó lesz-e az valakinek? Aki mindenevő, más ízlésvilággal rendelkezik, aki pedig vega nem biztos, hogy szívesen válogatja ki a húsos kaják közül a zöldségeket. De aztán arra gondoltam ilyen még úgysincs. Nálunk mindenki másban hisz, mást akar enni, én meg megpróbálok mindenkinek a kedvére tenni. Úgyhogy kedves olvasó (mert remélem lesztek néhányan) itt sohasem tudhatod, mit húzok elő a kalapból. De biztosan nem találsz nálam fehér lisztet (legfeljebb tönkölyt), fehér cukrot, és lehetőség szerint tartósítószerrel és egyéb adalékanyagokkal (ízfokozót, tömegnövelőt, színezőt stb.) felturbózott hozzávalókat tartalmazó ételeket.

Ennyi bizonytalansági tényező ellenére most belevágok, hiszen a „Tett halála az okoskodás!”
Bízom benne, hogy sikerül felzárkóznom a sok nagyszerű blog mögé és szeretni fogjátok a receptjeimet. 

És ahogyan a TV-ből már megszokhattuk:

HAMAROSAN JÖN………..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése