2009. július 3., péntek

One lovely blog award



Díjat kaptam Hangától és Renátától, mely nagyon jól esett, lévén ez az első díjam! Nagyon köszönöm nekik, hogy gondoltak rám!


Szabályok:

Tedd ki a díjat a blogodba

Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat

Jelölj legalább 7 blogot

Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál

Továbbadom tiszteletem jeléül, KatAnyakának, Gittának, Nyaginak, Boginak, Harmonynak, Siccikének, és Palócprovancenak. Az én különdíjasaim Vegavarázs és Renáta, de ők már kaptak, így csak megemlékezem róluk!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon köszönöm!
    Ezt a díjat tőlem is vissza fogod kapni, mert szenzációs a blogod, nagyon tetszik.
    puszi, Gitta

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy Gitta! Nem tudtam, hogy egy személynek többször is odaadható! Akkor én is adtam volna olyannak, aki már kapott.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Nagyon aranyos vagy, jól esett, hogy gondoltál rám!

    :)

    VálaszTörlés
  4. Benzsi, drága vagy, köszi és kíváncsian várom a többi receptet:)

    VálaszTörlés
  5. Benzsi,
    nagyon szépen köszönöm!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. Benzsi, nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!:))

    VálaszTörlés