2009. július 16., csütörtök

Szendvicskrém búzából



A búzával rakott zöldbab készítése során megmaradt úgy 15 dkg-nyi az elkészített búzából. Ezért aztán úgy gondoltam picikét még tuningolok rajta, aztán majd meglátjuk mi lesz. Tettem még hozzá 2 kiskanálnyi mustárt és ugyanennyi tejfölt (sajnos a szójajoghurtom elfogyott), illetve megszórtam egy kis cayenne borssal. Aztán a bot mixerrel adtam neki, de hagytam benne egész szemeket is. A mustártól egy kicsit pikáns, a cayenne borstól pedig egy kicsit csípős kence lett és a pépesítés is igen jót tett a ruganyos búzaszemeknek (viszlát rágósság). Paradicsommal és puffasztott búzaszelettel igen finom vacsora lett. Valami hasonlót találtok KatAnyakánál itt.

2 megjegyzés:

  1. Én nem nagyon szoktam ilyeneket csinálni. Eddig.
    Mert hogy ezt kipróbálom, az tuti. Mióta olvasom a gasztro-blogokat, barátságot kötöttem a gabonafélékkel. Úgy tudom, lúgosítanak, persze nemcsak ezért fogom elkészteni. Köszönöm a receptet! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szívesen Yasmine! Nem minden gabonaféle lúgosít. Bár arról, hogy mi lúgos és mi savas minden könyv mást ír, abban viszont megegyeznek, hogy a köles lúgosít. A többi gabonáról már nem ilyen egyértelmű a kép. Ennek ellenére nagyon nagy szükségünk van a gabonafélékre (most nem a lisztre gondolok), rengeteg jótékony hatásuk van! Egyél belőlük többször is egy héten. Ha kipróbáltad, ezt a receptet, írd majd le hogy ízlett!:)

    VálaszTörlés