2009. július 5., vasárnap

One lovely blog award


Megint kaptam egy díjat, Hanga és Renáta után, ezúttal most Gittától. Gitta a legjobb magyar nyersétel blog szerzője. Blogja nem csak, hogy szép, de nagyon-nagyon jó recepteket tartalmaz. Igazán sokat lehet tanulni tőle és ha valaki bele akar vágni a nyersétkezésbe, akár csak egy-egy kirándulást akar tenni ebbe az ízvilágba, nála jobb "tanítót" nem is találhat.

A szabályok:

- Tedd ki a díjat a blogodba
- Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat
- Jelölj meg legalább 7 blogot
- Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál

Az előzőleg díjazottjaim sorából sokan kimaradtak, akiket pedig nagyon szeretek, úgyhogy most nekik adom tovább: Dolce vitának, Ízbolygónak, Sylvia, Bombadil Tomának, Mindennapi Mannának , Mirellenek és Anettnek. Adnám még Limarának, de ő már annyi mindenkitől megkapta, ezért most róla csak megemlékezem.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :)

    Mirelle

    VálaszTörlés
  2. hűűű? köszönöm szépen!:))) igyekszem minnél előbb eleget tenni a "kötelezettségeimnek"...:))

    VálaszTörlés
  3. hmmm. Rákerestem magamra, és így találtam meg ezt a bejegyzést. Megnéztem a levelezésemben, ott sem találtam nyomát. Nagyon szépen köszönöm így utólag is!

    VálaszTörlés
  4. Mindennapi Manna, nagyon szívesen! Létezik, hogy nem küldtem neked értesítést róla? Akkor elnézést kérek!:))

    VálaszTörlés